سوالات متداول

شرایط استفاده از کد تخفیف خرید چیست؟

سیستم هوشمند دلسا مزون، پس از بررسی حساب کاربری در صورتی که مالک آن مشتری جدید دلسا مزون باشد، امکان استفاده از کد تخفیف خرید اول را ایجاد می کند و در سایر موارد به کاربر متن زیر اعلام می شود:

کد تخفیف وارد شده، تنها برای کاربران جدید قابل استفاده است و طبق بررسی ها شما به عنوان کاربر جدید شناسایی نشدید.

شرایط گارانتی دلسا مزون

 لباس ارسال شده برای من مشکل سایز (یا رنگ) دارد؟

– اگر اشتباه از انتخاب شما بوده باشد امکان تعویض ( در صورت احراز شرایط تعویض ) با پرداخت هزینه رفت و برگشت توسط شما وجود دارد:
می توانید محصول را با هزینه خود به صورت پست سفارشی به آدرس فروشگاه که بر روی فاکتور درج شده است ، ارسال نمایید (در صورت احراز شرایط مرجوعی ) تا با کسر ۵ درصد از مبلغ سفارش مابقی برای شما مرجوع شود.

– اگر اشتباه از ارسال فروشگاه بوده باشد می توانید محصول دریافتی خود را با پست سفارشی به آدرس فروشگاه که بر روی فاکتور درج شده است ، ارسال نمایید تا سایز ( رنگ) صحیح مجدد برای شما ارسال شود. 

محصولات  بایستی فقط به صورت تست استفاده شود تا شامل گارانتی شود. در صورت وجود هرگونه بو نامطبوع یا هر موردی که باعث اثبات استفاده مشتری از محصول شود ، شرایط گارانتی از محصول برداشته می شود.

همچنین قبل از هر اقدامی,با پشتیبانی فروشگاه تماس گرفته و هماهنگی های لازم را انجام دهید.

چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟

.وارد پروفایل خود شوید.

2.وارد قسمت سفارشات من شوید.

3.روی قسمت جزییات سفارش کلیک کنید.

4.روی قسمت لغو مرسوله کلیک کنید.

5.دلیل لغو سفارش را انتخاب کنید.

6.سفارش شما لغو شد.

لطفا جهت مرجوع وجه سفارش شماره کارت خود را در قسمت تکمیل حساب وارد نمایید.

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟
وارد سایت دلسا مزون شوید.
روی گزینه سفارش های من کلیک کنید.
  1. در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید.
  2. میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.